Open dag - Docent Muziek

Open day Music in Education

Docent Muziek - Fr. Romanusweg 90 Maastricht

10:30 - 14:00

Tijdens deze open dag ben je samen met je ouders van harte welkom om de sfeer te proeven en onze studenten en docenten te ontmoeten. Daarnaast is het mogelijk om instrumentale of vocale stukken te laten horen aan docenten en tips te krijgen voor je toelating.

Conservatorium Maastricht is dé plek om je diploma voor Docent Muziek te behalen! Leer ons inspirerende team van docenten en studenten kennen. Luister naar wat het inhoudt om een Maastrichtse student te zijn. Maak deel uit van onze open dag!

Dit is waarom:
- De opleiding Docent Muziek aan het Conservatorium in Maastricht is voor de 11e keer uitgeroepen tot een van de beste opleidingen van Nederland en is de beste opleiding in de muziek sector! (Keuzegids)
- 90% van onze studenten heeft een betaalde baan aan het einde van zijn/haar studie
- Onze opleiding bestaat uit een hechte groep mensen, wat jou als individu uiteindelijk een sterker persoon gaat maken!

Meld je nu aan

Download hier alvast het programmaboekje

Bekijk hier het programma

Bezoek ook onze meeloopdagen

Wil je graag een keer meelopen?
In studiejaar 2023-2024 organiseren we vier meeloopweken. Tijdens deze weken heb je de mogelijkheid om één of meerdere dagen mee te lopen. Voor deelname aan een meeloopdag kun je doorgaans verlof aanvragen bij de decaan op jouw school.

De meeloopweken vinden plaats op de volgende data:

• Week 5 (maandag 29 januari t/m vrijdag 2 februari)
  • Week 12 (maandag 18 maart t/m vrijdag 22 maart)

Meld je hier aan

Meeloopdag op aanvraag
Lukt het niet om aanwezig te zijn op de bovenstaande meeloopdagen? Stuur dan een mail naar susan.spoormans@zuyd.nl om een andere dag af te spreken.